I want, but that's crazy...

Hej!
Igår spenderades dagen först med att jag och pappa kollade på epan så vi ska kanske hämta i veckan :dddd hehe, sen gick jag och Julia på gudstjänst, och efter det åt pappa och jag middag på donken, och sen stack vi och kollade på "musikdirekt finalen" på ukk. Några kompisar spelade, så det var kul att se!

Men nu ska jag gå upp och dricka kaffe :)
Gah, har 4 prov i veckan....:)))))))) yippi.
Så eftermiddan får spenderas med matteboken, franskaboken, och so manuset! Inte kul.... Sen pluggar jag nog biologi på onsdagen, eller torsdagen, eller idag, om jag har ork.... Ska faktist baka muffins också.......
hehe, jaja, ha en bra dag så länge så hör jag av mej under dan!
Puss hej/ Gaby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0