I love you

Halloj!

Vad har ni haft för er idag?

Jag tog det bara lugnt på förmiddagen och sen så va jag och lunchade med mamma och pappa. Det var jättemysigt, det händer inte ofta ALLS så jag njöt av varje sekund. Vi pratade väldigt mycket om konfirmationen och hur vi ska göra efter och så! Känns verkligen att set inte är långt kvar nu!
När vi hade lunchat så drog jag till gränby där jag träffade mina två älsklingar, vi strosa runt där och shoppade lite innan vi drog hem hit.

Nu håller min lilla Pälskling Fredrik på och hjälper mig packa tills imorgon! Ååååhhh jag är så taggad nu!! Ooookej...jag kanske ska hjälpa han att packa...hehehe

Jag och gabbi bloggar imorgon på bussen om vi Inte spyr av åksjuka ;)

Godnatt !

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0