Bob Dylan

Halloj people !

Ligger nu i en soffa på folkuniversitetet med min Pälskling, vi vänster på att gabbi ska sjunga klart så vi kan dra vidare och shoppa! Haha nu ligger Fredrik och sjunger på blinka lilla stjärna som spelas här , ska väl sjunga med jag me. JA VI ÄR NORMALA. Nej det är vi inte men jag har inte sagt att jag är normal heller! Hehehe jag och mina två älsklingar har druckit kaffe åh jag är så himlans HYPER.. Fast det är ju Fredrik också, haha hoppas gabbi är lika HYPER som vi..mehehehe

Åh orkar inte att det är en stor jävla tavla på Bob Dylan precis framför mig...tur att det är en snygging bredvid ist , Japp det är Elvis bredvid :) HAH ni trodde Jag menade Fredrik mihihi okej han är också snygging *pervo smile*

/ jullbullfull

Bild över ⬆


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0