Show Me your wings so we can fly

Hejhej!

Fick sluta vid 13 idag, chill va de.
Men sen när jag kom hem så började det spö regna, och nu åskar det också... Men iallafall, så jag testade hur jag ska ha håret i mrg på sommaravslutningen. Det blir bara vanligt lockat!
Så jävla skönt med sommarlov i mrg asså!!!

Iallafall så, i helgen har det inte hänt så mycket, fredagen spenderades med Julia och vi var barnvakt till världens gulligaste unge, och i lördags var jag med trevligt folk, +skräckfilmsnatt!
Rikti mys!

Nu är jag redo för en spa kväll!
Ska duscha, ha ansiktsmask, måla naglarna, raka benen, och kolla på "catch Me if You can" .
Njuter av livet!

Ha en myskväll ni med !
Puss /Gaby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0