If you have to ask, you will never know, if you know, you must only ask

Sho!
 
Igår kväll så tänkte min familj + michaela gå ut och spla kubb lite sådär efter maten. 
Hunden rymde, mitt lag förlorade, myggor och allt slutade i spöregn... så vi gick in, satte på en harry potter och myste med b&j istället! 
 
btw, för er Harry Potter nördar som jag. Jag var lite clevver och använde rubriken i ett citat. dööör. 
 

Idag har varit blä väder ute, men det blev en prommis med hunden, och sen in till the ellen show. 
 
 
i morgon ska jag träffa min saknade laura, sen på fredag packar jag inför lördag, då jag åker till öland med bästavän och hennes familj! kommer bli grymt! Ska vara borta en vecka, och jag har problem med att packa.. jag packar till en vecka när jag ska bort 2 dagar.. så jag tror mami får hjälpa mej lite... hehe...
 
ha en bra kväll ! puss/gaby
 
bild från skolavslutningen!
bild tagen från hannas blogg, klicka på namnet så kommer ni till den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0