This is what I made of

Har precis varit ute och sprungit/gått. Har varit skadad väääldigt länge och är fortfarande inte bra eller bättre så jag bestämde mig för att min skada ska fan inte hindra mig längre, jag ska göra det jag vill och sen får jag ta konsekvenserna.

Jag vill, jag kan, jag ska.

Tog därför på mig träningskläder och tänkte att jag skulle promenera en runda men det kändes så jävla skönt att vara ute så jag sprang den mesta delen. Känner nu efter att jag kommer att det kanske var dumt med tanke på att det var första gången jag tog i ordentligt efter operationen, men det är så typiskt mig att överdriva, men det får jag sota för imorgon när jag inte kommer kunna gå...

Bild från i måndags när jag var hos Sofie och spelade Wii :)

Vad har ni gjort idag då ?

Puuusss / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0