I heard that your dream came true

image description
åh vad jag verkligen suger på att blogga men har inga pengar på mobilen så jag kan inte mobilblogga som jag typ alltid gör!
Ikväll så blev det träning på Friskis och Svettis, jag, Tove och hennes lillasyster åkte dit och körde först ett medelpass och sen blev det ett tag på gymmet också! Inte så bra med min fot men den smärtan tar jag nu! Tänker skita i att jag får ont och bara köra! Det är så sjukt kul att komma igång igen!
Nej nu väntar duschen innan sängen får mig..hihihi
Godnatt ♥

/ Julia

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej! :), just nu har jag en frågestund på bloggen .. Så det skulle vara jätte snällt om du kunde ställa minst en fråga <3!

2012-01-13 @ 15:52:56
URL: http://nathaliiebieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0