maybe tonight I'll call ya, after my blood has turned into alcohol

nämen tjenare!
 
igår så hade ju jag och sofie tänkt att ha filmkväll med massa filmer! men det gick sådär... Först hjälpte vi min syster att packa, och sen målade jag hennes naglar som tog 1,5 timme, och SEN kunde vi börja kolla på film då klockan var halv 12... och vi skulle upp 9.00.... Så vi såg på LOL och jag döööör vad bra den var! åhh, har höga förväntningar på pojkvän asså...inte bra...
 
Och idag sp var vi först och gjorde en sak, och sen kom vi hem, sa hejdå till min älskade storasyster som åkte till Bulgarien med hennes två kompisar! jag orkar inte :( vill också :( men hoppas allt är bra! jag vet att dom har landat, å att det är skit varmt och att hotellet var bättre än förväntat! skönt att höra faktist!
 
Men sen när hon hade åkt så kollade jag och sofie på 8 mile! BÄSTA filmen! för er som inte vet så är Eminem huvudroll i den! och jag älskar ju Eminem ;) Det är nu 4 gången den här veckan jag ser den... Awkward...
 
ÅHHHH JUSTE!!! jag fick sms av mina älskade igår från frannncceeee! SHIT vad jag saknar julia bebis..
 
Asså, konstigt nog så är jag lyckligare än någonsin nu även fast skolan börjar om 7 dagar! skönt liv asså :D
 
nu tänkte jag kolla på vänner, sen duscha, och sova! hörs i morgon! puss /gaby
 
Från Julia, mobba inte att hopn igentligen heter lars.
 
Malin, ja, hubbs å bubbs...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0