i'm ready to go !



Heelluuue!

nu sitter vi här, gabbi målar naglarna som jag precis gjort. Vi har duschat, sminkat oss och ska snart käka och sen dra vi oss till kyrkan :)

Det var ju orienterning idag. Gabbi sprang med Lalla och jag med Hanna. Det gick väl inte riktigt som jag tänkt mig. Hanna och jag skulle ju få en handikapp-runda som vi skulle göra..men nej nej, det visste inte lärarna som släppte iväg oss om. Då sa dom att vi skulle göra typ några kontroller. Men bara för att ingen hade gjort våran runda så bestämmde jag och hanna att vi skulle fan göra hela skiten bara för att visa dom att vi inte fick våran karta.

När vi hade hittat kontroll fem så tappade vi bort varann..jag skulle gå och kolla vart vi var någonstan och hanna stannade med zebbe, chrille och salle..men sen hittade inte jag tillbaka.....vilket slutade med att jag gick resten själv..eller inte alla. Hittade inte tian så när jag letade efter den så gick jag vilse och kramade ett träd.

Vi alla hittade iallfall tillbaka...några senare än andra!


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-09-28 @ 17:50:49
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: iiiden med 3 i

sv: ja ibland syr ja mina egna kläder , kram :D

2011-09-28 @ 19:04:28
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0