It's to late for you and your white hose to come around...

Hejhej!
vi hade ju som sagt konfa i dag, och orientering!
I början av konfan var jag nog så övertrött så att jag blev pigg, eller så var jag pigg eftersom vi sprang runt som galningar....?
Iallafall, man går på en mässa i kyrkan efter konfan, och på den var jag pigg ett tag, men mina ögonlock började slockna när jag satt där...
Men sen blev jag lite pigg igen när André var med på idol! Sjukt bra!
Men nu är jag så trött igen...
Men i morgon är SISTA dagen för veckan, för vi har studiedag på fredag :D
Så jag sticker med hem till julia efter skolan jag!
Nu ska jag gå och lägga mej :p
ha en godnatt!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0