In Dah Hoouuuseeee!

Fredrico och malleballe här! GABBI DU GLÖMDE LOGGA UT FRÅN BLOGGEN DIN MUPP.

Vi pressar ihop oss i em  liten soffa nu, och kollar på tv. Vi har gjort låtar om Big M och Lil L.
Dom är ganksa sjukt bra om jag får säga det själv.
Dock så hälsar bara malin till dom som inte tycker hon e så läskig UNGE!/ malleballe.

Nu har julia och storasystern kommit hem, och nu blir det väll att mysa goooosa med julia!
Puss på dig julia.

Vi är trötta, och tjocka, och uppsvullna av donken, godis, och donkens "sprite/vatten" dricka. Elaka ungar -.-

Dock gillar jag barn, men INTE ungar. Det gör ingen. UNGE!
hahahah.
men julia är världens finaste UNGE så henne älskar jag och inte dig.

haha.
Händer i kväll då?
Jag ska ut.

GRATTIS MALIN I FÖRSKOTT! om 5 dagar.

Nu stirrar julia, gabbi och ss (storasyster) på gg ( gossip girl) .
Inte jag och malleballe, vi featar med Lil L och Big M!

SS och Julia köpte cheese twisters till mig, gabbi och main, och dom köpte godis cola nappar till malin, för hon HATAR fruktgodis.

Nu testar SS sina högtalare, så jag ska väl gå till henne och lyssna på dom!



Ha det gött som fan.
Puss/ fredrik

 mumms.


Kommentarer
Postat av: anonym

asså vad?

2011-09-24 @ 15:42:24
Postat av: alvutt

fattar inte ett skit av det här inlägget...............................................................................................

2011-09-25 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0