ibland undrar man vad vissa tycker är kul..

Kvällen igår vart ju inte riktigt som någon av oss tänkt sig. När alla inte vill samma sak så är det jobbigt, när vissa inte vill något ALLS utan gå hem klockan sju och kolla på film undrade jag vad vissa tycker är kul? Vi hade bestämt att vi skulle vara ute tills vi var tvugna att gå hem. Men så vart det ju inte riktigt. Vi ställde oss mitt på torget och skrek och bråkade med varann…jag kände mig som en treåring.

Jag och tre till ville gå till engelska parken där alla sa att det var drag men det ville inte dom andra så det var så vi började bråka..värdelös kväll/natt.

Tack ändå till Jossan som försökte fixa allt så alla skulle ha kul ! ♥

Jag känner egentligen att jag inte ska skriva vad som hände här på bloggen men det skulle vara skönt att skriva av sig..

Puss / Julia


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

ja, allvarligt, man undrar faktiskt :o

2011-09-11 @ 21:42:00
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0