I follow you wherever you go ♥

bara för att jag diggar ankan 


Nu sitter jag antagligen någonstan och har håltimme (Y) har alltid det på onsdag, jag tycker det är ganska skönt. Dom senaste onsdagarna har jag varit hemma hos hanna och tagit det lugnt, kanske därför jag tycker det är skönt, många klagar liksom på att det är så tråkigt..hihi
Efter skolan så är det konfa. Så när skolan slutar drar jag och Gabbi till mammas jobb och sitter där och pluggar innan vi går till konfan! Men imorgon så kommer jag behöva gå typ kvart över sex, ska ha utvecklingssamtal på skolan..det ska nog gå bra. Det är väl samma som vanligt, du måste våga visa vad du kan. räck upp handen oftare. var inte rädd för att säga fel.. kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0