Bonde söker fru




Vilker grymt tråkigt program..det typ händer ju ingenting. Och hur många säsonger har det inte gått nu? kom på något bättre, det ända som går på teve är ju, musikprogram (ganska bra) inredningsprogram, dejtingprogram och typ talangprogram. Sverige, var är fantasin?! Man tröttnar ju liksom på alla program som redan visats typ 8 säsonger.

Kom hem från konfan och utvecklingssamtalet för en stund sen. Det gick skit bra på utvecklingssamtalet, dom sa typ bara att jag ska läsa en engelskbok för att förbättra min engelska, och sen ska jag räcka upp handen mer :) kändes bra när läraren sa att min omdömmen va jättefina :')

Nu ska jag duscha och sen ska jag nog kolla på teve en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0