min ögonsten är på botten..

det har nu tagit 18 ARTON MINUTER att starta min dator..-.- höll på ge upp efter tio. Känns som att min lilla bebis är påväg till en annan värld. Mamma ska ringa en vi känner som ska kolla om det går och göra något med den, så tills dess får vi se hur mycket jag kan ta tag i bloggen..känns ju inte så lockande att sitta nästa 20 minuter varje gång man ska sätta på datan..och så hackar den upp sej HELA tiden.......

Kom nyss hem från ELLEN-gruppen. Härlig grupp det där! det är skönt att bara få snacka om vad man tycker och så :)
nu ska jag ta mej in i duschen innan jag går och lägger mej och läser boken jag fick låna av alva.

Elsas värld. Det är andra boken ur Elsa-serien. Första boken var sååå grym, så jag är sjukt taggad på att läsa tvåan!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Hej igen!



Det var jättesvårt (som alltid) att välja ut endast en av alla coola bloggar som anmälde sig till Dagens Cooling men nu har jag gjort det! Kika in och se om det blev du, annars kommer det att komma en ny chans lite längre fram!



Ha en fin fortsatt måndagskväll! =)

2011-10-24 @ 21:55:15
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0