I'M BACK ON TRACK!



HEEEEEJ sweeetiesar!!!
Jag är hemma igen! kom jo för sig hem i söndags kväll/natt....men igår så när jag kom hem från skolan och skulle sätta mig här och blogga så typ krachade min dator..-.-.- orkade verkligen inte med det då jag redan var på dåligt humör så jag bara slängde ihop datan och gick in på mitt rum och pluggade..haha

Jag har haft det så sjukt grymmans bra! det går inte att förklara hur underbart det har varit. Att bara få komma iväg, sola, bada, shoppa och framför allt bara njuta! Så himla underbart och behövligt! Efter elva timmars försening på Arlanda så var det helt klart värt det!

Har köpt lite nya saker på Rhodos också, bland annat en louis Vitton väska :D super nöjd med den. Så har jag köpt liiiite för många Rayban Wayfares..som om någon är sugen på att köpa ett par så får ni mer än gärna säga till! hihi :)

Imorgon så har jag kemi grejjs typ, so- prov och så var det nånting mer, hehe.

Träffade Laura nu en stund och så säger hon nånting med att hon har sovmorgon och jag typ; vi har fan inte sovmorgon imorgon ?! ( fick damp för jag trodde jag hade rätt) men då hade tydligen fysik läraren varit in på so:n och sagt att fysiken var inställd, så guess whaaaat?!?! Jag har sovmorgon imorgon :DDDD *överlycklig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0