I'll be standing right next to you




Hej !
Sämst uppdatering idag, JA. Jag har inte hunnit att blogga på hela dan.

När jag vaknade imorse så kom jag på att det va skoljoggen idag så det va bara på mjukisar och tjocktröja (a) Trots min skadade fot och Gabbis skadade knä så gick vi hela rundan på typ 50 minuter vilket var ganska bra för att ha haltade oss igenom den..;)

Resten av dan var bara så sjukt seg..jag var så sjukligt trött, höll på somna stup i kvarten. När sista lektionen var slut var det typ värsta ruschen hem...kul att jag kommer på att jag måste plugga när jag bara vill lägga mig på soffan och sova. Jag pluggade faktiskt i nästan en och en halvtimme. Vilket är ganska länge för att vara mig. Jag blir så okoncentrerad och hamnar oftast vid datorn..haha.

Nu har jag precis kommit efter att ha träffat några. Ska gå och ta mig en dusch och sen sova..kul va?


Kommentarer
Postat av: elinspictures - foto & vardag

sv; Härligt! Ser fram emot att följa dig:)

2011-10-03 @ 21:19:37
URL: http://photoelins.blogg.se/
Postat av: elinspictures - foto & vardag

sv; Aw tack så mycket sweetie!! Ha en fin kväll! :)

2011-10-03 @ 21:29:12
URL: http://photoelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0