Det kanske är det bästa, för oss alla.

Hej!

Allt bra med er?

Känns hur bra som helst att jag gick och la mig halv tolv igår och vaknade kvart i tolv idag..känner mig utvilad men ändå så himla trött, har jag sovit för mycket?

Jag följde med mamma till här en sväng, det är hon köper grejer till salongen. Alltid lika mysigt där, alla som jobbar där känner igen en så dom pratar på och liksom ah, det är mysigt helt enkelt.

Nu är det äntligen bestämt, den 21 oktober blir jag brunett. För första gången, har varit blond sen jag föddes. Så jag kände att jag är väldigt less på det. Har tjatat på mamma sen i vintras om att få färga brunt, hon har sagt nej hela tiden men nu så kom jag med förslaget att vi kan slinga hela håret brunt..då nappade hon.

Nu sitter jag och väntar på Gabbi som ska komma hit innan vi ska dra på en gudtjänst för att få underskrift i våran lilla bok (a)


Kommentarer
Postat av: Anne

Tack, detsamma:) Allt är bara bra tack:) Sjd?

Kram

2011-10-02 @ 16:48:20
URL: http://enligtannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0