hemma..elr borta snart..



Lillasyster som tagit bilden på landet :)

Min uppdatering suger, jag vet. Har inte haft internet på typ en vecka (?) inte i mobilen eller på datan..
Har varit på landet, där har jag till och med ett RÖTT KRYSS som mottagning..känns inte bra.

Har precis varit ute med gullungar :) vi stod och dansade på bordet och en tant tittade på oss..vi trodde hon skulle ringa polisen, haha rebull gör saken liiiiite ruuuuligare :D

Imorgon drar jag till siggefora och kollar på kubb sm, skulle varit med själv men ska på bröllop halv sex så skulle inte hinna :'( satsar grymt på nästa år istället :D hihi.

På söndag så drar jag antaglien till landet igen :) kanske att bvs följer med också, ska försöka få tag på henne :) eller hon ska snacka med sin mamma. Hoppas att hon kan för då ska vi tälta på en ö och sen så kommer det bli fett med AAAZZZUUUMM !

tror jag ska ta mig till sängen..faaaast jag är inte trött bara väldigt hyper :D hohoho. Gaby du pajja min nacke fan..:'(

- J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0