Älskar dig G ♥








Såg nyss inlägget som Gaby skrivit.

Pladask, margot , majken och mini..det är liksom det vi är!

Gabriella, Jag älskar dig. Jag kan inte beskriva hur underbar du är. Allt du gör får mig att le. Bara tanken av att jag, just jag fått en sån underbar syster gör mig tårögd. Alla minnen med dig är dom bästa, och som du sa NÄSTA SOMMAR KOMMER BLI DUNDER ! längtar redan. Sitter ute på studsmattan och skriver det här. Jag kom att tänka på när ska vi hinna tälta liksom? sommarlovet har gått så fort jag önskar vi hade kunnat träffats mer :/ men om gbg funkar så kommer det oxå bli DUNDER ! Fyfan vad jag älskar dig underbara sis ♥

Kommer du ihåg när vi svor på att aldrig bråka med varann? Iallafall så har vi hållt det , jag är glad för att jag aldrig bråkat med dig. Många säger att det är bra att bråka med varann för att kunna se varandras dåliga sidor, emn allvarligt så tror jag inte du har några dåliga sidor. Det är lite svårt att bråka då :)

Du kommer bli stor älskling! Jag hoppas bara att du alltid kommer komma ihåg mig.

Kommer du ihåg när vi sa att vi är tvillingar? Jag kommer alltid stå fast vid att du är min tvilling oavsett vad.

Gabriella Jag älskar dig ♥

Jag kommer alltid att finnas här om det är något , om du behöver något eller bara jaa. Allt du gjort för mig, du förändrade mig, på ett bra sätt såklart. Du gjorde mig till en person som tror på sig själv. Att  du har söttat mig igenom den här våren betyder enormt mycket, utan dej skulle jag inte klara det.

Vi ses snart !

miss u buuuddiiieee ♥
- Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0