what are words if you really don't mean them when you say them



shit, hade just världens panik. Mobilen var borta. Den var borta i flera timmar. Som den klanten jag är så har jag den på ljudlöst då jag tycker det är sjukt jobbigt att ha ljudet på när man smsar länge. Så då var ju såklart ljudet av eftersom jag smsat med en gullunge ;* men iaf så skulle jag gå och lägga den på laddning när farmor ropar på mig och säger att jag ska ta in mina kläder som jag slängt på gräsmattan..jag tar väl dom i samma hand som jag hade mobilen i och så slängde jag ner kläderna i väskan och då tror jag mobilen oxå följde med.

Så nu efter 2 timmars letande hittar jag den i min väska..tack gode gud för det. Hade sån panik ett tag så jag hade kunnat börja grina, och farfar och pappa bara sitter och garvar. Också när dom frågar "vart hade du den sist?" men om jag hade vetat det hade jag ju letat där -.-'

men Gunnel (min mobil heter så) är iaf hittad nu ;P

- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0