This love.

Sha på er!
Idag har jag degat runt i huset hela dagen ensam :)
haha, nej men det började med att vakna, spela sims med en pizza och cola...
Nyttig? Njaa.
Senare, så letade jag i mitt rum efter nått att göra, och jag hittade en sak som jag köpte för 3 år sen!!
Det är en grej som man kan göra ett inbrottsalarm till sitt rum av. Så jag började på en gång.
när det väl var klart så... funkade det inte...
Sen så satt jag och sjöng lite, var ute m hunden och laddar batterier till i morgon!
För då sticker jag och Julia till grönan med de bästa! Kommer bli A-W-E-S-O-M-E!
nu ska jag skriva lite på våran sena novell! Pusspåhandflatan!
/Gaby

Kommentarer
Postat av: Jj

fin blogg ni har! ((:

2011-08-17 @ 23:38:51
URL: http://josefindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0