I en rosa helikoper, ja då flyger jag bland stjärnorna till dig

Imorse när jag blev väckt av farmor som tyckte jag sovit tillräcklligt länge så var det riktigt härligt väder igen. Så på med bikinin och ut i solen och steka.

Efter lunch så drog vi upp till öregrund. Shit vilket härligt ställe. Om jag nån gång ska stuga så ska det va i öregrund. Vi kom fram till att det är en riktig sommarstad. Jämfört med här hemma där vi tyckte det var varmt och fint väder så var det helt underbart väder i öregrund.

Precis där vi hade parkerat bilen låg det en liten klädesaffär så jag gick in och kollade i den och hittade en urgullig klänning. Blev verkligen helt kär i den. and guess what?? Jag köpte den. förvånade? NEJ. Men nu har jag en klänning som jag kan ha när jag fyller år :D

imorgon bitti så drar vi ut med båten igen och kollar på roslagsloppet. Hoppas på kanon väder så man kan sola och bada från båten annars så känns det ju ganska värdelöst..

På tisdag drar jag och Gabbi ut hit igen. Vi ska åka till grillön och tälta å bara ha det sjukt mys. Kommer bli awesome. Och sen på torsdag så fyller jag år !! sen typ sista dan på sommarlovet..alltså fredag så åker jag mamma och gabbi till grönan :) kommer bli en grym vecka känns det som.


nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon :P Gnight (L)
- Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0