We gonna get up!

Hejhej!
Idag så var det UNDERBART väder! Sp jävla skönt! Och eftersom det var så underbart väder så tvingade vi hit våran pöjk. Hehehehe. Efter skolan så kom han, då stack vi till staden, köpte kaffe och sen gick jag på sånglektion, och jag vet nt vad dom gjorde utanför.....
men iallafall, efter det så shoppade vi liite, Julia köpte ett linne, pöjken köpte solglasögon och en tröja, jag köpte torrshampoo, bodyspray och ansiktsmask. Om ni undrade lixom ;)))
Sen åkte vi in till salabacke för att sätta oss på vårat berg och steka. Så det gjorde vi, sen efter mycket allvarligt prat och skratt, musik och barnsligheter(fult ord Hehhehehe) så följde vi honom te tåget. Sen gick jag och julltrull på gudstjänst och sen åkte jag hem och nu ska jag sova!

Puss hej/Gaby

Ps. På bilden har Julia lämnat oss för att jag kmr inte ihåg varför, men alla andra foton var SÅ inte OK på oss tre, så jag skiter i att ladda upp dom....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0