Work, work, working hard!

 
Det märks att man varit lite off när jag inte ens sett nya blogg.se. 
 
Vad har hänt sen sist då? Jo jag har börjat jobba, fick sommarjobb på min farbrors camping så jag står i kiosken där. Det är väl helt okej! Det ända problemet är att det är så långt bort så jag måste bo på camping när jag jobbar, så jag kommer hem när jag är ledig! Och nu är ledig så jag är hemma! 
 
Igår va jag och Gabbi i huvudstaden och hälsade på våran fina vän! Sen var det kalas hos kusinen i Gottsunda så snabbt dit, mysigt! Nu har jag precis kommit hem från malin där jag sov inatt, riktigt mysigt och roligt hade vi det! Om en liten stund kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka till någon som ska rätta till min nacke som jag haft väldigt ont i :( 
Börjar jobba igen imorgon så mamma skjustar mig till jobbet imorgon så kommer jag hem på torsdag morgon tror jag eller så är det onsdag kväll...har ingen aning faktiskt! 
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0