jag har spridit lite värme, lite frost, jag är varken hjälten eller boven, jag är bara lite lost.

hejhej! 
 
Min blogg.se app funkar inte för tillfället... inte kuuuuul. så har inte kunnat uppdatera er något idag ... och jag har lite smått panik över appen eftersom jag åker till öland på lördag och vill gärna kunna blogga då...! men jag ska försöka fixa't!
 
Idag iallafall så åkte jag och mamma ner på gränby för att köpa skor, och det blev ett par svarta ballerina! (har inget kort och är för lat för att gå ner och ta ett...)
Och sen får man ju alltid med sej lite smått å gott ;)
 
 
Och sen drog jag vidare till laura. 
och sen gjorde vi en spontan visit hos julia, som hängde med hem till laura! Det vi gjorde då var att skratta, kolla på läskiga saker, skratta, planera en friggebod, skratta ännu mer, skratta, och äta. Sen kom malin, och det blev bara mer skratt. Och mat. 
 
Mina underbara vänner! love u.
 

Är lite extra happy eftersom bästavän har beställt en resa hit från motala! kommer bli supert! hehe... 
 
 
åååhhhh, jag fick hem mange makers linnet som jag beställde här om dan! hehe, så jävla skööön....
 
 
har precis målat fransk manikyr, och gått och hämtat tandborsten. 
 
Så ska sleeeeppyyy nu... 
 
 
ha en underbar natt!
 
puss/gaby 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0