You got the Key...

Hejhej!
Sitter och kollar när Laura har badminton nu. Har spelat piano innan också! Är fett hungrig.. vilket suger för jag får inte äta förens 19 ungefär...
Är as trött... Shit, jag kom på att jag måste ta ut pengar... Oh god.
Hoppas det finns en automat nära...

Åh, jag kom på att jag måste måla om naglarna. Damn...

Åhh! Fick nyss ett sms av Julia att hon kom hem nu!!! Då kan jag äta tidigare! Ni förstår; Malin och Julia har 1 år bröllopsdag i dag, vilket betyder tjej middag. Och jag och Laura har den 9 februari, så vi är med å firar tidigt.

Haha, jag ser att Malin har fys i andra salen, Hehehe...

Okej, ska säga till Julia att hon ska beställa pizza så den är där når vi kmr!
Hehe.

Puss å kram !/gaby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0