I wanna save your heart tonight...

Hejhej! Sitter nu i skolan och väntar på kompisarna ...;)
I går hade jag fullt upp med engelska hemuppgift...-.- sen kom micci och gjorde sin biologi också, och vi fick ett ryck som vanligt och bestämde oss att gå på bio. Haha.
Idag efter skolan blire stan för att kolla piercingen på darkwell, sen kaffe, och sen konfa med jull :d sen när jag kmr hem gör jag klart det lilla siste på engelskan och sen ansiktst mask och dusch som gäller !

Ha det bra ! Puss /Gaby


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej.

Idag kan du köpa filmen jag saknar dig. Vilket jag tycker du borde göra. Men jag ska också påminna om att det går att se hela filmen gratis på min blogg.

Blev du sugen ? :-*

2012-01-11 @ 10:25:29
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ha en underbar onsdag :D

2012-01-11 @ 10:33:49
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0