Every second is a highlight

 
 
 
Började dagen med en latte, och sedan vidare till stan med julia g. hon klippte sig, vi lunchade och shoppade lite!
sen åkte vi hem och jag fixade hennes naglar. Har kollat runt lite på nagel designer och försöker hitta en design till skolan. Två fucking dagar kvar. orkar inte.... Fast ska bli skönt att komma in i alla rutiner dock.
 
Fick brev från min franska utbytes student igår, åhh va glad jag blev! hihi, älskar spontana saker.
 
Nej, nu ska jag spela lite piano, och sen ska jag nog kolla på xoey 101, hehe.
 
Ha det bra! puss/gaby
 
 

I could make you happy,
make your dreams come true,
Nothing that I wouldn't do,
go to the ends of the Earth for you,
To make you feel my love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0