Maybe I'll get drunk, again...

hej alla fina 

Idag vart det ändrade planer, så jag har chillat med min hundis hela dagen. Ganska behövt, har varit hemma själv också, så det var sköönt.
Det är ju skola i morgon. Men det är bättre väder nu, och det och mina vänner är det ända som lyser upp mina dagar, så jag ska väl klara mej.
Har skrivit klart svenska uppsatsen idag också, så det blir att redovisa den i morgon, jag brukar bli nervös och brukar därför fega ur och göra i liten grupp istället för hela klassen, men jag har ju endå C+ i svenska, så nu ska jag satsa på A, och ska därför pressa mej själv till att göra för hela klassen. Men vad kan hända lixom? inget alls ;)

Ska gå och borsta tändrna och tvätta aniktet nu, sen blir det till nybäddad säng, love it!

ha det så bra, vi hörs i morgon! puss /gaby 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra?

2012-04-16 @ 15:02:26
URL: http://annasfashionblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: jorå! Görs0+

2012-04-18 @ 18:04:24
URL: http://annasfashionblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0