min egna värld, hemma

 
Haft ont i halsen flera dagar och så igår när jag vaknade så kändes det som om mitt huvud skulle sprängas, kollade feber och den var ganska så hög så det vara bara för mig att krypa ner i sängen igen.
Mådde lite till och från hela dan. på kvällen sen när jag skulle sova så mådde jag verkligen piss. Halsen gjorde så sjukt ont och kändes som en öroninflamation var påväg.

Imorse när jag vaknade var den hemska huvudverken fortfarande vid liv..-.- febern hade iallafall sjunkit men inte helt borta. Stannar hemma idag också.

Sitter nu med iskalla händer och fötter.. Har försökt plugga en stund men det funkar inge vidare.

Hoppas på att det här kan gå över så både jag och Gabbi är friska imorgon!!



ska sova en stund nu!

Bye ! / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0