Oslo ?!




 det är helt sjukt. Trodde bara sånt här hände på film !




Ni alla var väl hört om grejjen i oslo, helt sjukt ju.
Jag fattar egentligen inte riktigt vad allt det hela handlar om, men jag lyssnade lite på pappa när han snackade med våran granne, jag fattade det som om att det är en kille som bombade det där regeringshuset på grund av att han inte gillar sossar? är jag helt ute och cyklar?

en annan orsak jag hörde var att han va rasist och skulle ta bort alla invandrare men ist tog bort massa norrmänn. Det där med ön fatta jag inte heller. Varför sköt han på ön, var det barnlägret eller vad det nu va som alla snackade om?

Jag ska nog ta reda på det här. Ganska förvirrad? CHECK!





Låter alla mina tankar gå till norge nu! R.I.P till alla som har gått bort. Jag tänker på alla familjer som har förlorat sina när & kära, på alla ungdomar som blev beskjutna. Från mitt hjärta säger jag Jag tänker på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0