'JAG KOMMER FÖRST'



Helluuu!

Har precis kollat på en film med familjen, filmen va sjukt rolig, sååå min humor xd haha alla måste se den, men just nu kommer jag inte ihåg vad den heter :o måste springa upp och kolla det snart :)

Tappade precis datan på mitt finger så det typ dunkar i hela handen. Jag trodde inte att datan var så tung :o fan det börjar redan bli blått..hur lyckas man liksom? H

ar en ganska rolig grejjs att berätta nu xd

När vi va i leksand - kom hem igår - så hade vi vart och kastat boll på en gräsplan längre bort från husvagnen. När vi skulle gå tillbaka så säger Sara (min plastmamma) först den hem. Hon och lillebror börjar springa, jag tänker 'vafan dom kan ju inte få vinna' osså börjar jag tokspringa, när jag kommer närmre så sa jag 'jag kommer först' och dom börjar sakta in o då ser jag chansen jag tar i allt jag har och springer. När jag kommit fram till husvagnen skriker jag 'JAG KOM FÖRST!' Lillebror och Sara börjar asgarva och säger "hörde du inte att vi sa först den hem får lukta på pappas strumpor..?'

HAHAHA fyfan vad kul det va , kanske inte låter kul men det va skit kul xd

filmen hette me myself and Irene. bild längst upp.

Ska borsta tänderna nu och sen lägga mig och kolla runt lite på datan. Kanske bloggar mer om jag orkar ! :)

/ Julia

Kommentarer
Postat av: felicia

ja det var skit kul

2011-07-23 @ 14:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0