Can't hold us down

shooo.
Idag har jag haft en såndär, allmänt dålig dag. Vet inte varför. Bara trött på allt, och vill åka ifrån allt. gaah....
Har hoppat agility med hundis, kollat på film och målat naglarna.
Har iallafall fått i mej tacos, så det är en aning bättre nu!
Ska gå ner och chilla lite med familjen så jag blir på bättre humör.
funderar på att kanske ringa bästaste och fråga om jag får sova där. Bara för att jag saknar'na.
jaja, får se hur kvällen blir.
ha det mumms.
puss/gaby
ååhhh, vill ha sommarlov.

Kommentarer
Postat av: tusse

Kolla min blogg för att se om just du vann dagens blogg! :D



Glöm inte att anmäla dig igen! :D

2012-05-19 @ 22:11:31
URL: http://tussex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0