You don't like them disses? give my ass some kisses.

tjaha!
idag har jag som sagt varit hemma.
vid 10 så åkte jag och papi till tandläkaren, ich tandställningen åkte av! S jäääkla skönt! Och mina tänder är jätte raka och vita :d dom slipade tänderna så att dom blev vita också!
Sen vid 14 tiden kom jag på att jag hade utveclingssamtal klockan 16.30... smart tjej. Så jag och papi åkte på det också, sen åkte vi hem och åt china mat.
Dom satte på en "tandställning/lim och tråd" på baksidan av tänderna på underkäken också, för att få bort en glögg som jag har, den gör piss ont -.-'
Iallafall, så har jag spenderat resten av dagen av att pratat med en fin pöööjke. Dagen lär ju se rätt så lika i mrg. Åker till tandläkaren vid 11.45, får en skena till tänderna som tydligen ska göra ännu ondare, sen åker jag väl hem och dör... Sen går jag på konfan, tvingas att vara kvar på konfan till 22.00 ungefär för att det är möte om en frankrike resa med kyrkan! kul men endå...
Asså, jag kom och tänka på en sak... Jag kommer ha ett undrbart 2012!
I sommar så har jag och julia bestäömt oss för att ha bästa sommaren ever! asså seriöst nu, jag säger alltid att jag ska ta vara på sommaren, men så sitter jag inne endå vid datorn och degar.. Men nu ska jag ta me faan vara ute varrenda dag!
Och på påsklovet så är det konfa läger, FETTTTTT KUUUUUUL, taggar faktiskt x'dd, sommarlovet blir det frankrike, hösten blir det franka människor som kommer till skolan, eller aah, min franska klass, och jag ska ha en utbytes student hemma hos mej, :D , och nästa år ska jag åka hem till utbytesstudenten och bo där, gaaash, asså livet leker!
Jag tror faktiskt att jag börjar bli lycklig nu!
Men nu ska jag sova, har ju sovmorgon till 10.30 i mrg :d
godnatt, puss /gaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0