Sweet Miss.Blue, how do you do?

tjääänare!

Sitter och lyssnar på musik nu ett tag. Ska hoppa in i duschen också...
Efter skolan idag så åkte jag och julia till stan för att jag skulle kunna byte piercing eftersom det har gått 11 veckor nu, och den såg bra ut, men iallafall, så var meningen att vi skulle fika och plugga lite också. Men det gick ju sådär. Det slutade med att vi fick stressa iväg till konfan och kom precis i tid, så jekla duktiga vi då!
jävla piss helvete regn idag. Ursäkta svordommarna, men blir ju arg...

I mrg kanske vi ska hämta hem min kära epa! :ddd
Får se hur allt blir.
På söndag åker man på konfa läger! är så grymt taggad!
Men nu ska jag duscha, sen sover jag nog. hehe.
puss/gaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0