It's friday

Halloj folket ! <-- haha det blir alltid hallon folket..humor.

På bilden under så har jag lämnat gabbi och pöjken för att kunna smsa utan att pöjken ska ta mobilen från mig..hehe

Underbart väder idag med men inte lika varmt som igår..men vafan vi satt ute så mycket som det gick iallafall!

Jag slutade 11.20 idag men käkade lunch med dom andra innan jag stack hem och tog det lugnt en stund. Har då sjuuuukt ont i halsen , det skulle vara så typiskt mig att bli jättesjuk nu bara för att vi åker på konfa läger nästa helg :( NEJ JAG SKA BLI FRIIIIISK!

Det jag gör just nu är väldigt hemligt..så ni får inte veta, hihihih ;)

Imorgon sticker Jah till Åland så det kan kanske bli ett inlägg eller två!

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0