By now you should have somehow realised what you're not to do

Hejhej!
Vart en ganska lugn och skön dag idag endå. Bara 2 lektioner, prov på båda dock, men det gick förvånatsfullt bra faktist!
Nu har jag planerat vad jag ska packa till konfa lägret. Vi åker på söndag och kommer hem på torsdag. Är ju sjukt taggad.
I mrgon kommer freddie till uppsala tror jag, blir väl en shoppingrunda på gränby med han och julia.
sitter nu framför datan och min mage kurrar... Är FETT hungrig. pallar inte -.-
men jag ska nog ta och sova nu, så jag slipper höra tjat från fredrik att "Man ska sova på nätterna, förutom när man festar, då får man vara vaken" Ditt fucktard 

Nej. Nu SKA jag sova...

Godnatt på er!

puss hejsan/gaby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0