SVAR PÅ EN KOMMENTAR ! VIIIIIKTIIIIIGT !!!!

matilda om There's something about baby you and I<3:
hej!
kommer ni skriva på eran novell blogg ?
vill veta , annnars äre ju onödigt och gå in på den varje dag och hoppas på ett nytt..
hoppas att ni fortsätter för den ä sjukt bra:D

SVAR: Hej matilda!

Kul att du frågar om det för jag har precis varit in på BIEBERPRANK bloggen och skriver ett inlägg om att vi söker hjälp till bloggen! Det kanske är någon här på EMANE som är sugen på att hjälpa oss med novellbloggen?

Novellbloggen har leget nere sen i mitten på september ungefär och det är jättetråkigt att det blev så men det hände massor med saker och så blev det mycket i skolan. Men nu så har jag fått tillbaka min skriv lust och kommer därför att börja skriva på BieberPrank igen! Jag tycker det ska bli jättekul men jag vet att jag inte kommer klara det själv så där frågar jag er, FINNS DET NÅGON DÄR UTE SOM VILL SKRIVA MED iaf MIG PÅ BIEBERPRANK? OM DET ÄR NÅGON SOM ÄR INTRESSERAD SÅ SKICKA ETT MAIL TILL [email protected] MED FÖLJANDE UPPGIFTER:

Namn
Ålder
vart du bor
om du har en egen novellblogg/personlig blogg
vi vill gärna att ni skriver en liten del av vad som kan bli kapitel 36
berätta gärna lite om dig själv och om du vill så får du skicka med en bild :)

HAR DU INTE LÄST THE MOMENT I MET YOU FRÅN BÖRJAN KANSKE DET BLIR LITE PROBLEM MEN DEN FINNS JU FORTFARANDE ATT LÄSA!! SÅ GÖR GÄRNA DET OM NI INTE HAR GJORT DET!
KONTAKTA OSS SÅ FORT SOM MÖJLIGT OM DU ÄR INTRESSERAD !!!! [email protected]

PUSS / JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0