Still got the rush When Im with you...

Tja!
Efter skolan stack jag och Malin å tränade i en timme typ.
Sen kom jag hem, duschade, åt, och snart kommer micci, och jag ska fixa hennes naglar.nize.
Är fet trött, och fett sugen på att spela Sims, men min syrra har typ erövrat min dator, så jag får väl vänta tills hon är klar med hennes hemuppgift.
I mrg efter skolan åker jag till stan med micci och pluggar so. Alla i min klass bah: ååhhh, vi har så många prov nu innan praouen!!!

Jag bah: eh, va? Har jag missat nått?

Vi har so prov på onsdag nästa vecka, matte på fredag nästa vecka... Inge mer?
Eller lite uppgifter att lämna in, eller biologi. Men 2 prov och alla klagar!?
Okej, dom som har spanska har 3 prov... Men endå. Det är värt det fan, 2 veckor praou, 1 vecka lov. FREEDOM FROM SCHOOL FTW!!

Jaja... Puss /Gaby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0