Hemma!

HEEEEJ! Saknat oss ?;)

Vi är hemma nu! Vi skulle ju uppdatera er under lägret men det fanns varken internet eller tid. Ledsen för det!

Åååhh vi har haft det så sjukt roligt, det går inte att förklara hur kul det va.
Varje kväll så kom alla ledare in och sjöng för oss vilket va jätte mysigt, så igår när jag hade gått och lagt mig låg jag och väntade på att dom skulle komma och sjunga men sen kom jag på att jag inte var kvar på lägret :'(
Längtar redan tillbaka.

Idag var jag på stan med en fin tjej! Fick med mig en tröja från Gina Tricot hem! Skit snygg!

/ Julia



Bild från vårat fönster på rummet i undersvik

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2868208/images/2012/pic_197237122.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0