Snart höstlov...bara typ fem veckor...



Sitter och myser i min zipperall (Y) ska snart ut en stunde med Laura och Malin.

Har varit helt data-off i typ sådär två dagar..dels för att jag inte hunnit och inte orkar.

Igår efter konfan så gick jag och gabbi till skolan där det va föräldrarmöte, vi skulle vänta på våra föräldrar så vi skulle kunna gör sällskap hem med dom. Vi var klara på konfan halv åtta..vi går till skolan och kommer först inte in så väntar ute men sen är det en person som ska ut så vi snabbar oss in. Vi sätter oss i korridoren vid vårat klassrum och lyssnar på vad föräldrarna säger..xd vi trodde vi bara skulle behöva sitta där i typ en kvart..men NEJ vi satt/låg där i EN TIMME...*arg*

Nu ska jag iallafall gå och äta ;)

puss ;* / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0