Never grow up...

Dagens låt :
Random, men jag har fastnat för den här låten !
http://www.youtube.com/watch?v=BiLp1AqtIwI
så underbart fin <3
Idag har jag stannat hemma och vilat mig tills i morgon..
Fett tråkigt att vara hemma, men  skönt att vila ;)
Jag och min syster : http://evelinalindmark.blogg.se/
fett gammal blogg men endå:p
iallafall så var vi hemma själva till 20.30 ungefääär, och hon skulle handla mat innan hon åkte hem från skolan.
Men sen kom vi på att hon hade kryckor och kunde inte bära maten, OCH hon hade mitt kort, hennes mobil ladda ut innan jag han smsa koden. FAIL.
Så hon kommer hem och stressar fram att vi måste ta moppen till årstahallen snabbt som fan innan det stänger och innan vi hungrar ihjäl. Så jag slänger på mig kläder, osminkad och oborstat hår, åker, köper, åker rally hem, sen hinner vi äta och mami och papi kommer hem :)
ganska nice kväll ;)
Men nu ska jag nog krypa ner och somna..
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0