Jag älskar er ♥



Helluuee!

Kom hem från Gränby för en stund sen. Drog dit med Emelie efter skolan. Kom på igår kväll att jag verkligen behövde massa nya saker. Fick med mig allt jag behövde hem för utom en sak..behå.. hittade inte den jag ville ha. Så kan de va. Fick med mig massa saker som jag egentligen inte behövde oxå (a) köpte iallafall present till min fin vän som jag ska till imorgon och vara hos hela helgen med typ tre till. Kommer bli en grym helg!

Inhandlat:

* Ett par av favvis byxorna från vila - 299 :-
* ett linne med pussmunnar på - H&M 129 :- (behövdes egentligen inte (a))
* lila nagellack - H&M 9 :- guldigt nagellack - H&M 49 :-
* Svart Pannband/öronvärmare - Gina 39 :-
* ring-armand - Gina 79 :-
* presenten..

shit, det va mer än vad jag trodde...långt kvar till månadspengen.....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för att ja fick va med på bilden :(

2011-09-22 @ 20:35:10
URL: http://emelieess.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0