Baby, it's all i wanna do

Hej!

Ni fattar inte hur skönt det va idag, min grupp på Median som har photoshop hade ingen media idag för den läraren som har photoshop-gruppen va sjuk, så jag slutade kvart över två. Helt awsome!
En till bra sak är att jag slipper origentera själv imorgon. Hanna har skadat sitt knä så hon är också handikapp, vi kör ett handikapp-team!

Sen jag kom hem har jag typ pluggat och vilat. Har varit så sjukt trött, jag somnade inte förens halv tre inatt. Det var bara pågrund av min underbara hosta och att jag var så täppt i näsan att jag inte kunde andas, jag gick upp och letade igenom hela lägenheten efter nässpray men hittade ingen. så säger mamma imorse, jag tog nässpryen inatt ifall du letade. *suck*


Nu ska jag cykla iväg till årstahallen och köpa något att ha med mig i matsäck imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0