Life without you is like a broken pencil... Worldless.

Hejhej!
FÖRLÅT FÖR ATT JAG HAR SUGIT PÅ UPPDATERING :O
Men i fredags så åkte jag till stan och hade piano och sång lektioner, sen gick jag och bästavän och åt på kina, sen stack vi hem till henne och hade spa kväll i bubbelbadkaret!
Sen igår så åkte jag och pappa första till gränby, och fixade NYA SIMS 3 HUSDJUR !!! Det är fett kul! :D
Sen på kvällen kom micci och hennes familj över på middag, men jag och micci var trötta så vi gick hem till henne och kollade på en bra film, jag kommer inte ihåg vad den hette -.-
Sen när jag gick hem vid 1.00 så satt det 2 till grannar hemma hos mig 0.o :P
Så jag gick och spelade sims till 3.00 typ, sen somnade jag... Det var min helg xdd
Nu ska jag snart på gudtjänst med malin, kanske någon mer, vet inte ;) Julia är ju inte hemma, så bajs på henne :)
Har kommit ut från BÄSTA duschen ever! Så skönt :dd
Ska tvinga pappa och ringa älsklings pappa ikväll så jag kan komma på lovet!
Looking forward...
men nu ska jag plugga franska ;(
fast funderar på att droga lite 1D först...? ja!
kina...
film med micci!

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

sv: Jätteskoj att du är med i Dagens Cooling! Jag hör av mig när vinnaren är utsedd! =)

2011-10-23 @ 20:06:14
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0