inlägg från en wannabe grek :)

Heeeeeejj! asså ni kan inte fatta hur awesome jag har detö det är varmt, sol och aah helt awesome. Har bränt typ hela kroppen nu. Det ända som inte är bränt är väl typ händerna..hahaha! Sitter nu på ett av hotellets internetcafe. Dom andra slulle på någon teater så jag sitter kvar här ist :) vi hörs kanske något mer innan jag kommer hem, känns bra att det är tre dagar kvar för jag är inte tillräckligt brun för att landa i sverige :) hoppas gabbi tar hand om er :) puss / julia

Kommentarer
Postat av: din ma´ma inte Majken...

we miss you baby!! come back though!! :D annars kommer jag o hämtar dej julius!! puuuuss

2011-10-13 @ 21:34:21
URL: http://dinkompismamma.blogg.ma´ma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0