Hejdå SVERIGE!



Nu så har jag packat klart!

Jag och mamma drog ner på stan när vi var klara och köpte det sista. När vi vara klara på stan så kom mormor och morfar och hämtade oss så åkte vi till sjukhuset och hälsade på en nära person som ligger inne för en sak.
Det känns som att det är lite för personligt för att ta i bloggen.

Nu är jag iallafall hemma, fast mamma ska snart skjussa mig till Farmor och farfar eftersom jag ska sova där inatt då taxin hämtar oss fem imorgon bitti! ÅÅÅHH det ska bli så underbart! tänk att om typ ett dygn så går jag i shorts och det är varmt! nu sitter jag och fryser så jag skakar..

Kanske hinner skriva ett inlägg innan jag åker imorgon, om jag inte hinner med datan så får ni iallafall ett mobilinlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0