taggad? NEJ



Pappa, jag och mina syskon ska ut till landet imorgon och därifrån ska vi tydligen ta våran båt till åland (?) Jag har varit fett taggad för det hela sommaren men nu när det är dags så nää, inte ett dugg taggad.

Så nu sitter jag här och försöker tagga upp mig själv..men det funkar inte så bra. Blir mer taggad av att tänka på det jag och Gabbi kommer göra nästa sommar ( när vi övertalat våra föräldrar )

Jaja, just nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa. Har inte pratat med henne på en vecka då hon varit i skåne hos våra kompisar som har stuga där. Hon lovade att hon skulle ringa när hon hade landat på arlanda. Om jag ska vara ärlig så saknar jag henne massor. Det är inte ofta i är borta från varandra länge, det mesta brukar va typ tre nätter. Men nu ska jag va bort tre VECKOR..:oooo jaja jag kommer klara mig iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0