Busigt värre.

Hej alla! Jag känner mig fett busig (aa'

haha, men jag ville bara säga en sak till julia.



Jag älskar dig Julia. Du är det bästa som har hänt mig älskling. Du vet att jag alltid finns där för dig och jag vet att du alltid finns här för mig.
Jag har haft de bästa dagarna i mitt liv med dig.

Jag vet att du har haft det svårt det här året, men jag hoppas du vet att jag har försökt göra allt för att få dig lycklig. U smile, I smile. Jag saknar dig som fan. Jag sitter nu med värsta havsutsikten och önskar att du skulle sitta bredvid mig... om det vi snackar om kommer hända så kommer nästa sommar bli BÄSTAWESOME med dig! Fast det är ju alltid bäst med dig. Asså, jag vet inte vad ska säga, för jag kan inte förklara hur mycket jag älskar dig. Im sending you a picture, let you know i miss ya. (du kmr fatta när du kommer hem och ser det jag skickade till dig ) Om du tvivlar för en stund , så finns jag alltid här, till det sista andetaget. Jag ger dig allt jag någonsin kan. Jag ger dig allt du någonsin begär, till ditt sista hjärtslag. Hand i hand. Jag vill att du ska komma hem, jag vill krama dig igen. Jag ger dig allt du drömmer om, det är bara att fråga. Jag tänder miljoner stjärnor för dig i kväll. Jag finns där, bara kolla upp. Molnen, stjärnorna, solen, allt för dig. Det här är en text från mig till dig. I love you bitch. /g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0